Adwords

Få mest ud af din Adwords kampagne ved et samarbejde med os

Google Adwords er klart den mest populære reklamemetode på Internettet, hvilket ikke er overraskende. Adwords reklamerne målrettes specifikt dine kundeemner, og du betaler kun, hvis nogen klikker på din annonce (PPC). Ydermere har Adwords fleksible muligheder for målretning, der gør, at du kan tilrettelægge dine kampagner, så de passer til netop dine behov og dit budget. Adwords fungerer efter en metode, hvor du betaler pr. klik. Du kan selv vælge de søgeord og sætninger, som du vil målrette din reklamekampagne mod. Hvis du for eksempel vælger at bruge sætningen ”hoteller i København”, vil din reklame kun dukke op i Google, når nogen søger efter ”hoteller i København”. Du kan begynde din Adwords kampagne, selvom du ikke har et stort budget. Adwords giver dig mulighed for at bestemme det maksimale beløb, du vil betale for hvert klik på din reklame. Du bliver selvfølgelig nødt til at investere lidt mere, hvis du vil bruge konkurrencedygtige ord og sætninger. Som annoncør kan man også vælge den region eller placering, som man vil målrette sin reklame i mod. Er dine kunder eksempelvis i Australien, kan du tilpasse det sådan, at dine reklamer kun dukker op, når nogen søger efter dine søgeord i Australien.

Google Adwords muligheder med Vunco

Selvom du kan køre en Adwords kampagne på egen hånd, kan det godt betale sig at hyre en kompetent og erfaren Adwords ekspert. Nye annoncører er måske ikke helt bekendt med den måde, hvorpå Adwords budsystem fungerer. Derfor ender de ofte med at bruge flere penge end nødvendigt. Hos Vunco er vi kompetente specialister, der har erfaring med at få mest muligt ud af Adwords kampagner. Vi arbejder udelukkende med det formål, at maksimere dit afkast. Vi kan også hjælpe dig med ‘remarketing’ – en metode, der gør, at dine annoncer bliver synlige for dem, der tidligere har besøgt din hjemmeside. Det kan gøre din kampagne endnu mere relevant og meget målrettet. Ved at indgå samarbejde med os, kan du skære ned på dit PPC budget, uden at gå på kompromis med klik-volumen. Fordi vi har flere års erfaring med denne form for markedsføring, har vi den indsigt, der kan give dig de bedste resultater.